Istnieje tak wiele form reklamy i promocji, że nie sposób poruszyć ten temat w pojedynczym artykule. Do tego w ostatnich latach rozwinęło się mnóstwo form promocji w sieci internet, co także jest pokaźnym zasobem informacji. W tym momencie jednak chcemy skupić się na tradycyjnej, ale wciąż bardzo popularnej formie promocji jaką są gadżety reklamowe, a dokładniej temat określając - czapkach reklamowych. A dlaczego o czapkach reklamowych o tym w dalszej części, zapraszamy.
Dlaczego czapka to dobry gadżet reklamowy?
Czapka to jeden z wielu gadżetów reklamowych. Tak na dobrą sprawę, wszystko, czego używamy lub kiedykolwiek używaliśmy może stać się gadżetem reklamowym. Wyzwanie jednak tkwi na prawidłowym jego doborze, jak i doborze grupy docelowej. Czapka reklamowa, jako przykład tej grupy produktów promocyjnych jest warta wykorzystania z kilku powodów:
- jest niedroga w zakupie na skalę masową, dlatego może trafić do dużej grupy odbiorców,
- czapki są lubiane i chętnie noszone, co powoduje, że będzie użytkowana przez dłuższy czas,
- jest trwała, nie niszczy się, przez co czas jej użytkowania wydłuża się,
- może być wykorzystywana na różne sposoby (na plażę, na co dzień, do remontów, malowania, na działkę, na rower itp.),
- staje się nośnikiem reklamy kiedy ktoś jej używa w przestrzeni publicznej,
- mają nieduże rozmiary więc można ją zabrać zawsze i wszędzie,
- chroni przed słońcem, deszczem, wiatrem - wiele sposobów wykorzystania = wysoka funkcjonalność.
To tylko część z zalet, jakimi charakteryzuje się czapka. A pamiętajmy o tym, że klienci lubią otrzymywać rzeczy w gratisie, przez co będę bardziej szanować daną firmę, która była zaangażowana w akcję z rozdawaniem czapek w formie upominków. Zaufanie i dobre relacje na linii odbiorca - firma będzie na pewno na wyższym poziomie. Są to wartości, które trudno oszacować, nie mniej są od lat stosowane przez duże i małe firmy, zatem musi się za tym kryć ogromny potencjał.
|